Klienti našej spoločnosti žiadajú o vrátenie daní zo zahraničia, prídavky na deti a poradenstvo vyplnením žiadosti. Súčasťou každej žiadosti boli donedávna aj:
- zmluva o poskytovaní služieb,
- cenník,
- splnomocnenie pre tretiu osobu a
- súhlas so spracovaním osobných údajov.
Všetky tieto dokumenty naši klienti tlačili a podpisovali. Klienti zamestnanci (nepodnikatelia) tak tlačili a podpisovali 7 strán zmluvných dokumentov a klienti podnikatelia až 14-16 strán dokumentov. Tak to vyžaduje Zákon o ochrane spotrebiteľa a Obchodný zákonník.
Ekologické riešenie
Vytvorili sme však ekologicky príjateľnejšie riešenie, ktorým je SMS podpisovanie. Naši klienti odteraz pri vyplnení online registračného formulára zaškrtnú check-box so všeobecnými obchodnými podmienkami, cenníkom a súhlasom na spracovanie osobných údajov. Následne im príde 4-miestny SMS kód, ktorým online registráciu potvrdia.
Údaje z online registračného formulára sa zapíšu do databázy, spolu v tom čase platnými VOP, cenníkom a súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Výsledok
Týmto “zlepšovákom” sme znížili počet strán v žiadosti o 30 - 70 %. Napríklad počet strán v žiadosti o formulár U1 sa skrátil z pôvodných 11 strán na 3 strany.
Veľmi dôležité
Ročne tak našim klientom v priemere ušetríme 1 euro pri podaní každej žiadosti. Inými slovami, znížime spotrebu o 83 tonerov do tlačiarne, klientom ušetríme 4 200 eur na poštovnom a 132 tisíc strán papiera, čo predstavuje 265 balíkov v 53 kartónových krabiciach.
Samozrejme pripravujeme aj ďalšie inovácie, ktoré pomôžu nielen našim klientom, ale aj našej planéte. Radi vám ich v blízkej dobe predstavíme. :)
Vyberte si službu
Radi vám pomôžeme s podaním slovenského aj zahraničných daňových priznaní, so získaním zahraničných prídavkov na deti, s podnikaním na Slovensku aj v Nemecku a s mnohým ďalším. Vyberte si službu z našej ponuky alebo nás kontaktujte, ak je váš prípad špecifický.
Zdroj obrázku: pressfoto na Freepik